. . . תכנון, מיסוי וליווי לפרישה |השקעות ותכנון פיננסי
top of page
  • חיים נתן, CFA

תכנון, מיסוי וליווי לפרישה |השקעות ותכנון פיננסי

תכנון מס מקצועי לפני פרישה או פיטורים ועזיבת מקום עבודה יכול לחסוך לך גם מאות אלפי שקלים.

בעת פרישה או עזיבת מקום עבודה עומדים לזכותכם כספי פיצויי פיטורים, מענקי פרישה ופנסיה, אותם

צברתם במשך השנים. במועד זה אתם נדרשים לקבל מספר החלטות מכריעות, שעשויות לקבוע האם

תצליחו לשמר את ערך כספכם והאם תבטיחו את עתידכם הכלכלי.


השקעות ותכנון פיננסי

להחלטות נכונות ברגע פרישה או עזיבת מקום עבודה יש השלכות מרחיקות לכת על יכולתו של העובד לחיות בכבוד ובביטחון לאורך שנים, בתקופת הפנסיה כל החלטה שיקבל העובד על דעת עצמו בנושאי מיסוי, הינה בלתי הפיכה! "דע את זכויותיך" - ניצול זכויות והטבות מס המגיעות לעובד על פי חוק: חוקי המס המשתנים חדשות לבקרים דורשים רמת מומחיות ועדכון גבוהים ביותר - אל תתפשרו על ייעוץ מס מקצועי.

מתי כדאי לבצע תכנון פרישה?

לקראת מועד הפרישה – בתקופה זו יכול הפורש לצפות את הצרכים והמחויבויות הכלכליות בתקופת הפנסיה

וייעוץ בנושא מיסוי ופרישה הופך רלוונטי. במקרה פטירה – במקרה פטירה של בן/בת זוג או של הורה, יש חשיבות לא מבוטלת לקבלת ייעוץ מס מקצועי מוקדם ככל האפשר. עיכוב ודחייה של ביצוע הפעולות הנדרשות בכל המקרים מביאים לכדי סיבוך הטיפול הנדרש עד כדי אובדן כספי מיותר. חשוב מאוד לקבל ליווי מאיש מקצוע המכיר מקרוב את הסיטואציה על כל השלכותיה ומנוסה בטיפול בכל סוגיות המס הקשורות לאירוע הפטירה.

  • להלן השירותים הכלולים בשירות תכנון ומיסוי פרישה ייעוץ מס בפרישה, עזיבת מקום עבודה או פטירה של בן/בת זוג או הורה. ביצוע בדיקות כדאיות ובחירת האלטרנטיבה הטובה ביותר בין קבלת קצבה והון: קיבוע זכויות פריסת פיצויים פרישה מדומה ניתוח תכניות פנסיה וביטוח - דגש על הקצבה עריכת הבקשות והטפסים הנדרשים להגשה לרשויות המס ובדיקת האישורים המתקבלים מרשויות המס. ניתן גם להשתמש בשירותים המשלימים שלנו, צ'ק אפ פיננסי, ליווי השקעות המתאימים למקרי פרישה.

bottom of page