. . . חוות דעת השקעות | תכנון פיננסי
top of page
  • חיים נתן, CFA

חוות דעת השקעות | תכנון פיננסי

בדומה לשירות צ'ק אף הפיננסי , מדובר על שירות צ'ק אפ לבחינת ההשקעות בכסף הנזיל.

ראשית אציין, כי לא יינתן כל יעוץ לניירות ערך בודדים, ואין לראות בשירות זה תחליף ליעוץ השקעות. בשירות הזה נבחן את ההשקעות שלכם ברמת האלוקציה למוצרים, החשיפות השונות, פיזור ההשקעות

על פני יצרנים ומוצרים שונים ועוד.

לוח בורסה בהשקעות

למי מתאימה פגישת חוות דעת השקעות?

לכל מי שחושב דמי הניהול שלו אינם מתאימים. לכל מי שחושב שהעמלות שלו בבנק גבוהות, ורוצה לדעת מה ראוי לשלם. למי שרוצה לקבל חוות דעת לגבי היצרנים שלו מכיוון שהתשואה אינה נכונה. למי שרוצה לקבל חוות דעת לגבי החשיפות הגאוגרפיות שלו. לכל מי ששמע על מוצרים אחרים, או מתלבט לגבי המוצרים שלו. לכל מי שחושב ששוק ההון יקר (או זול). לכל מי שרוצה לבחון האם הוא יכול להרוויח יותר מכספו, ומעוניין שהכסף יעבוד עבורו. לכל מי שרוצה לשמוע, להבין – בשורה התחתונה – זה הכסף שלכם. זה הנכס שלכם שאמור לעבוד בשבילכם.

כמה זמן אורכת פגישה שכזו? הפגישה הזו תלויה במורכבות המוצרים הקיימים. לרוב לוקחת כשעה וחצי. כמה זה עולה לי? מחיר הפגישה מופיע במחירון שלנו.


אלו עוד שאלות יעלו בפגישה?

לדוגמא מספר שאלות שייתכן ונדון בהם: האם דמי הניהול שאני משלם מתאימים לשוק היום? האם העמלות אותן אני משלם לבנק גבוהות? כיצד ניתן לחסוך בעלויות? האם ישנם יצרנים טובים יותר מאלו שאני נמצא? האם ישנם מוצרים המניבים תשואה גבוהה יותר לכספי? האם החשיפה שלי מתאימה לגילי? האם אני מתנהל בהתאם לרמת הסיכון שלי? מה אפשר לעשות עם כסף פנוי? האם אפשר לתת כסף להלוואות בין עמיתים? האם כדאי להשקיע בנדל"ן על חשבון שוק ההון? האם לקחת משכנתא? האם כדאי לכסות את המשכנתא בכסף הפנוי? ועוד שאלות בסוגיה.

bottom of page