. . . צ'ק אפ פיננסי | תכנון פיננסי
top of page
  • חיים נתן | תכנון פיננסי

צ'ק אפ פיננסי | תכנון פיננסי

צ'ק אפ פיננסי הוא השירות החד פעמי החשוב ביותר שכל אדם חייב לעשות כל כמה שנים. במהלך חייכם צברתם חסכונות פרטיים, הלוואות, נכסים, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים, ביטוחי חיים, בריאות, סיעוד, ביטוח רפואי פרטי, ועוד. לא הגיע הזמן לבדוק מה נכון, מה בעלות הנכונה, מה נמצא במסלול הנכון, מה כפול ומיותר, ואיפה אפשר לחסוך?

שחקן כדורסל מתכנן את הצ'ק אפ פיננסי שלו

צ'ק אפ פיננסי הוא השירות שלנו שמאפשר לכם להבין את מצבכם הכלכלי בפגישה חד פעמית מקיפה!


למי מתאימה פגישת צ'ק אפ?

לכל מי שרוצה לקבל חוות דעת חד פעמית אבל מקיפה על מצבו הנוכחי. כמה זמן אורכת פגישת צ'ק אפ? פגישת צ'ק אפ אורכת לרוב שעתיים ליחיד, ושלוש שעות למשפחה. הפגישה הינה רצינית ומקיפה,

ומתקיימת במשרדנו בלבד, או בפגישה וירטואלית עקב מצב הקורונה. אם אילו תוצאות אצא מהפגישה? בפגישה תצאו עם דוח שלם ומקיף על המוצרים הפנסיונים שלכם, על מוצרי הביטוח שלכם,

על החסכונות שלכם. בפרט: מה מיותר ויקר וצריך לבטל, מה נכון אבל צריך לכוון, ומה נכון ולא צריך כל שינוי. מהו מחיר הפגישה? מחיר הפגישה מופיע במחירון שלנו. מה צריך להכין לפגישה? כמעט כלום. אבל להפיק ערך מקסימלי מהפגישה אתם צריכים להכין את המוצרים הפיננסים שלכם שנמצאים בבנק: הלוואות, חסכונות, פיקדונות. לעיתים תתבקשו להביא תלוש משכורת. לשאר המוצרים אתם נותנים לנו ייפוי כוח לאיסוף המידע, ואין צורך להכין אותם.

לתיאום פגישה לחץ כאן >

  • איזו שאלות יעלו בפגישה? לדוגמא מספר שאלות שייתכן ונדון בהם: האם שווה להחזיק את פוליסת ביטוח המנהלים לאור היחס בין דמי הניהול לבין מקדם תוחלת החיים? האם ניתן לחסוך בביטוח החיים או בביטוח המשכנתא? האם כספי מושקע במסלול חסכון נכון?. האם דמי הניהול שלי ראויים? או שניתן להוזיל? כמה נהוג לשלם היום בשוק הישראלי על מוצרי חסכון וביטוח?

  • מהן ההנחות הרלוונטיות כיום בשוק? האם בחרתי בתמהיל חלוקה נכון בין ביטוח המנהלים לפנסיה שלי? האם התכוננתי לפרישה כראוי? האם ישנם ביטוחים שניתן לבטל? האם המשכנתא שלי/הלוואות נושאות ריביות ראויות, או מוגזמות? ועוד שאלות וסוגיות בנושא.

  • הפונים יקבלו חוברת ניתוח מקיפה הכוללת:

  • גרפים - תצוגת נתונים. סיכומי יתרות ותחזיות - כמה כסף צפוי לי בעתיד. סטטוס פוליסות - וותק, מעמד וסטטוס. רשימת תכניות - נתונים כספיים וביטוחיים. ביטוחים והגנות - שמות, סכומים ועלויות של הכיסויים ביטוחיים. מבנה הפרשות - פיצויים ותגמולי עובד / מעביד. נתונים נוספים - מעסיקים, הלוואות, תביעות ושעבודים. המלצות לשיפור וייעול התיק.

bottom of page